جب سری دیوی کی میت کو میک اپ کیا جا رہا تھا تو میک اپ آرٹسٹ نے کیا معجزہ ہوتے دیکھا؟

سری دیوی کپور بھارتی فلمی اداکارہ تھیں، جِنہوں نے تمل، ملیالم، تیلگو، کنڑ اور ہندی فلموں میں کام کیا۔ انہیں بھارتی سینما کی پہلی لیڈی سُپر اسٹار کا خطاب دیا گیا۔ سری دیوی نے پانچ بار فلم فئیر اعزاز حاصل کیا۔ 1980ء و 1990ء کے دہائی میں سری دیوی سب سے زیادہ اعزاز حاصل کرنے والی اداکارہ تھی، اور اُسے اس دور کی سب سے مقبول اداکارہ مانا جاتا تھا۔ 2013ء میں بھارتی حکومت نے اُنہیں پدم شری اعزاز سے نوازاجب سری دیوی کی میت کو میک اپ کیا جا رہا تھا تو میک اپ آرٹسٹ نے کیا معجزہ ہوتے دیکھا؟ میک اپ آرٹسٹ کا اہم بیان سامنے آگیا.

مزید پڑھیں  Benefits of Grapes - angoor ke...

سری دیوی کی آخری رسومات بھارت میں ادا کی گئیں۔اور انہیں ایک دلہن کی طرح تیار کیا گیا۔ اداکارہ سری دیوی کو آخری بار میک اپ کرنے والی نور جہاں انصاری نے بتایا کہ جب ہم سری دیوی کا آخری بار میک کر رہے تھے تب اداکارہ رانی مکھر جی بھی ہمارے ہمراہ تھیں۔سری دیوی کو بندیا اور لپ اسٹک بہت پسند تھی۔اس لئے ان کو لال بندیا اور لپ اسٹک لگائی۔اور سری دیوی کو ساؤتھ انڈین جیولری بھی بہت پسند تھی۔اس لئے ہم نے انہی کی خریدی ہوئی جیولری سے منتخب کی ہوئی جیولری ان کو پہنائی۔

مزید پڑھیں  خودکلامی کس مرض کی علامت؟

نور جہاں کا کہنا تھا کہ عام طور پر ان کے میک اپ میں ایک گھنٹہ لگتا تھا لیکن آخری میک اپ کرنے میں صرف پانچ منٹ لگے۔اور صرف پانچ منٹ میں میک اپ اس لئے نہیں ہوا کہ میں نے کوئی جلد بازی کی بلکہ ان کا آخری میک اپ اس لئے جلدی ہو گیا کیونکہ سری دیوی نے ہمیں ٹوکا نہیں۔کیونکہ وہ ہمیشہ کے لئے خاموش ہو چکی تھیں۔نور جہاں نے بتایا کہ سری دیوی کو آخری بار میک اپ کرتے ہوئے میرے ہاتھ کانپ رہے تھے۔جب کہ ان کو آخری بار جو ساڑھی پہنائی گئی وہ اداکار انیل کپور اور رانی مکھر جی نے خریدی تھی۔یاد رہے کہ معروف بھارتی اداکارہ سری دیوی کا انتقال 55برس کی عمر میں ہوا ۔

مزید پڑھیں  How to Lose Weight Fast by Chef Farah | ...

اس سے پہلے سری دیوی کی لاش کو تابوت میں رکھنے والے سماجی کارکن نے بتایا تھا کہ سری دیوی کی لاش بہت پرسکون تھی اور انکے چہرے پر ایک مسکراہٹ بکھری ہوئی تھی.

دوستوں سے شئیر کریں

Comments

comments