ٍلڑکی بائیک چلاتی رہی اور پیچھے بیٹھا واحیات لڑکا کیا شرمناک کام کرتا رہا

آج میں آپ کو ایک کہانی بتاؤں گا جو اچھا نہیں ہے لیکن آپ پاکستانی جوان لڑکے کے بارے میں سوچتے ہیں جو ہم ان پر غور کرتے ہیں مہذب نہیں ہیں. گزشتہ رات، ہم بازار میں خریداری کے لئے گئے تھے. دو گھنٹے کے بعد میں گھر واپس آ گیا.۔جاری ہے ۔

راستے میں نے مجھے ایک عجیب واقعہ دیکھا.ایک خوبصورت لڑکی سکوٹر سواری تھی. وہ ایک پتلون پتلون اور سرخ رنگ کی قمیض پہنے ہوئے تھے. وہ بھی ہیلمیٹ پہنے ہوئے تھے. اس کی ظاہری شکل سے، وہ ایک مہذب لڑکی کی طرح دیکھا. وہ اپنی منزل پر جلدی میں تھے لیکن کچھ نوجوان لڑکوں نے لڑکی کا پیچھا کیا.لڑکے نے اسے بہت نام کے نام سے بلایا. انہوں نے اسے چھیڑا اور لڑکی کو مجبور ہو گیا. وہ خوفناک اور حیران کن ہو گئے ہیں کہ اس ڈرامے کو دیکھ کر ٹریفک پولیس نے اس معاملے پر خاموش تھا.میں خود کو کنٹرول نہیں کرسکتا اور غریب لڑکی کی حالت دیکھ رہا تھا،۔جاری ہے ۔

مزید پڑھیں  View Point | 15 May 2018 | Urdu tv online

میں نے ڈالفن فورس کو فون کیا اور اس واقعہ کے بارے میں شکایت کی. ڈالفن فورس نے میری درخواست پر فوری کارروائی کی. انہوں نے لڑکوں کو روک دیا اور اس کی حماقت کے بارے میں ان سے پوچھا.لڑکوں نے جواب دیا کہ وہاں لڑکی کا پیچھا نہیں کیا گیا تھا، اور وہ صرف ان کے کالج جا رہے تھے. لیکن ڈالفن فورس نے سمجھ لیا کہ لڑکوں جھوٹ بول رہے ہیں، اور انہوں نے پولیس کو بلایا. پولیس نے لڑکوں کو گرفتار کر لیا، اور ہر لڑکا پر 50 کروڑ ڈالر ٹھیک کرنے کے بعد ان کو چھوڑ دیا. لڑکوں نے رحم کی درخواست کی اور سیکورٹی حکام سے وعدہ کیا کہ وہ ان قسم کے سرگرمیوں میں کبھی نہیں پھنسیں گے

دوستوں سے شئیر کریں

Comments

comments